fbpx GRODNO SA: spółka stawia na rozwój działu przemysłowego | Pompy ciepła i fotowoltaika w GRODNO S.A. Elektryka Automatyka Oświetlenie Klimatyzacja Kable

DOŁĄCZ DO NAS!

Współpraca z GRODNO SA

Grodno SA zaprasza do współpracy podmioty i osoby fizyczne, które chcą uruchamiać na terenie całej Polski nowe oddziały Grodna lub współpracować na określonych przez obie strony zasadach.

Prosimy prześlij swoje dane z krótkim listem motywacyjnym na adres wspolpraca@grodno.pl

GRODNO SA: spółka stawia na rozwój działu przemysłowego

13.09.2012

WARSZAWA, 13 września 2012 r. Firma GRODNO SA, będąca w grupie największych polskich dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych, powołała nowego Dyrektora ds. Przemysłu. Jego celem będzie rozwój usług i produktów przeznaczonych dla branży przemysłowej. GRODNO SA konsekwentnie realizuje swoje

plany związane z rozwojem wyspecjalizowanej komórki obsługującej sektor przemysłowy. Spółka powołała właśnie na stanowisko Dyrektora ds. Przemysłu Łukasza Kulanicę. Będzie on odpowiedzialny za zwiększenie udziału artykułów dedykowanych branży przemysłowej w całym portfolio produktów dostarczanych przez GRODNO.

– Zdecydowaliśmy się na utworzenie tego stanowiska, aby zwiększyć konkurencyjność spółki na polskim rynku. Branża przemysłowa ma duży potencjał i zamierzamy to wykorzystać. Chcemy umocnić w ten sposób naszą pozycję jako dostawcy wyspecjalizowanego i dedykowanego konkretnym sektorom – tłumaczy Jarosław Jurczak, Wiceprezes Zarządu GRODNO SA.

Firma coraz mocniej stawia na produkty wysokomarżowe przeznaczone dla przemysłu. Długoterminowa strategia spółki zakłada rozwój w segmencie automatyki i innych produktów skierowanych do odbiorców przemysłowych. Dzięki temu GRODNO będzie mogło generować wyższe marże i sukcesywnie poprawiać rentowność.

Łukasz Kulanica jest absolwentem Wydziału Inżynierii Produkcji (kierunek Automatyka i Robotyka) na Politechnice Warszawskiej. Posiada wieloletnie doświadczenie w branży, które zdobywał m.in. w Schneider Electric Polska Sp. z o.o.

Aktualności

Sieć sprzedaży